Segon accident mortal d'un motorista a El Bruc (Barcelona) en una setmana. El conductor d'una motocicleta ha mort després del xoc frontal amb una altra moto en el punt quilomètric 2 de la carretera BP-1101. El mort és un home de 35 anys i veí de Martorell.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) en un comunicat, els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís a les 11. 00 hores. Per causes que s'investiguen, els dos vehicles van xocar frontalment. Com a conseqüència de l'impacte un dels conductors va perdre la vida, mentre que l'altre va resultar ferit crític i va ser traslladat a l'Hospital de Bellvitge.
Destacar que es tracta del segon accident en el qual mor un motorista en la BP-1101 en els últims 7 dies (diumenge passat un altre home moria en aquesta carretera en sortir-se de la via). En el que va d'any ja són 39 el total de víctimes mortals en la xarxa viària interurbana de Catalunya.